Kundeprojekt

KIÆR Photography

I forbindelse med store forandringer i virksomheden, der blandt andet indebar et navneskift, skulle bryllupsfotograf,  Louise Kiær bruge et logo.

Logoet skulle afspejle Louises eksklusive brand, der ikke alene indeholder fotografiske ydelser under bryllupper, men også en detaljeret og nøje tilrettelagt proces både før, under og efter brylluppet.

Forud for designet af selve logoet, gennemgik Louise et onlineforløb med forskellige øvelser, der kortlagde hendes grundlæggende værdier, målgruppe og ønsker for designet.

Hendes besvarelser gav mig fundamentet for hendes grundlæggende strategi.

Baseret på dette, udformede jeg tre forskellige stilretninger, som Louise gav feedback på. Da vi havde lagt os fast på en stilretning, arbejdede vi videre med at fintune alle detaljer.

Services:

Skal jeg også hjælpe dig?

Book en afklarende
samtale i dag

Sådan! Du er tilmeldt!

Jeg glæder mig til at dele de nyeste opdateringer om Elementor, konkrete tricks til konverteringsoptimering, nyttig viden om branding og meget mere.
– Vi mailes ved!

Indtil da vil jeg invitere dig til at connecte med mig Instagram eller LinkedIn eller gå på opdagelse på min Pinterest.

Test om dit brand står skarpt med

Den Ultimative Brand Tjekliste

Få min mini e-bog med en række enkle tjeklister, som giver dig konkrete tips og inspiration til at forbedre dit brand  – uanset hvor du er på din branding-rejse