Velkommen til Ström Studio

Min passion er at hjælpe virksomheder med at

opdage deres skjulte styrker og oversætte dem til tydelig & autentisk branding 🪐 💫

Mit navn er Rebekka Hellstrøm-Melander. Jeg er uddannet i design og kommunikation og gennem de sidste 8 år, har jeg arbejdet med webdesign, branding og markedsføring. Jeg har etableret Ström Studio for at hjælpe ambitiøse selvstændige og virksomheder med at formidle deres passion med branding, webdesign, grafisk design og markedsføring.

3 hurtige om mig:

Når du samarbejder med Ström Studio

Struktur og strategi

Jeg tror på, at succes starter med en nøje tilrettelagt plan. Derfor har jeg udviklet klare og processer fra A til Å, som ikke blot sikrer struktur i selve samarbejdet, men også sørger for, at alt arbejde er strategisk forankret.

På den måde kan vi sammen skabe et brand, der både er æstetisk gennemført og som skaber resultater.

Empati og indsigt

For mig handler branding om at opdage de skjulte potentialer i din virksomhed – de elementer, som måske er svære at få øje på, men som rummer stor værdi.

Jeg dykker ned i både dine visioner og de detaljer, du måske selv overser. Ved at bringe disse frem i lyset og gøre dem til dine styrker, skaber vi sammen et brand, der er autentisk og tro mod det, du virkelig står for.

Kreativitet med formål

Jeg elsker at lege med idéer og skabe løsninger, der overrasker. Men kreativitet skal altid have et formål.

Jeg elsker at hente inspiration på helt uventede steder og fokuserer på at finde de løsninger, du måske ikke selv havde tænkt på, men som alligevel passer perfekt til din vision – altid med det mål for øje at løfte dit brand og gøre det meningsfuldt.

Værdibaserede løsninger og en processorienteret tilgang

VI SKAL IKKE BARE FINDE EN LØSNING

– VI SKAL FINDE DEN HELT RETTE LØSNING FOR DIG​

Når du samarbejder med mig, er du sikret en nøje struktureret proces, inddelt i fire trin. Hvert trin har sit overordnede fokus og indeholder i sig selv et forløb, hvor der er indregnet pauser til refleksion og tid til kommunikation. Her kan du se et eksempel på en typisk proces*

Fase 1

Indsigt

Jeg laver forudgående research og indsamler data om alt fra din målgruppe til dine visuelle præferencer og visioner for virksomheden m.m.

Fase 2

Koncept

Du bliver præsenterer for op til 3 forskellige stilretninger, der hver især indkapsler en bestemt stemning og stil. Vi afholder forskellige feedbacksessioner.

Fase 3

Design

Selve designet udarbejdes. Undervejs afholder vi igen forskellige feedbacksessioner, så vi løbende kan inkorporerer dine og evt. dit teams input og kommentarer.

Fase 4

Lancering

Dit færdige produkt pakkes  ned og vi lægger en plan for lanceringen. Bagefter bliver du klædt godt på til at arbejde videre selv.

*det konkrete forløb afhænger af og er tilpasset, hvad du får lavet (hjemmeside/webshop, branding, logo, grafisk design osv)

Det siger mine kunder

Skal vi samarbejde?

Kontakt mig for et skræddersyet tilbud

Fase 1 - indsigt

Log ind på min online-platform

Her bliver du præsenteret for en række øvelser, som lader dig reflektere over alt fra din målgruppe til dine visioner og mål for din virksomhed m.m.

Sidst i forløbet er der også en række øvelser, som hjælper til dig at kortlægge dine egne visuelle præferencer og ønsker.

Sådan! Du er tilmeldt!

Jeg glæder mig til at dele de nyeste opdateringer om Elementor, konkrete tricks til konverteringsoptimering, nyttig viden om branding og meget mere.
– Vi mailes ved!

Indtil da vil jeg invitere dig til at connecte med mig Instagram eller LinkedIn eller gå på opdagelse på min Pinterest.

Test om dit brand står skarpt med

Den Ultimative Brand Tjekliste

Med ‘Den Ultimative Brand Tjekliste’ får du alt, du behøver for at sikre, at dit brand står skarpt, autentisk og efterlader præcis det indtryk, du ønsker.

Fase 2 - koncept

Vælg imellem 3 forskellige stilretninger

Jeg dykker ned i materialet fra den første fase og udarbejder op til 3 forskellige stilretninger, som hver især indkapsler en stemning.

Vi afholder en feebacksession med udgangspunkt i stilretningerne, hvor du kan komme med input, og vi sammen finder den retning (eller en blanding af retningerne), som matcher dig og din virksomhed bedst.

*det konkrete forløb afhænger af og er tilpasset, hvad du får lavet (hjemmeside/webshop, branding, logo, grafisk design osv)

Fase 3 - design

Designet udarbejdes i etaper med feebacksessioner imellem

Baseret på fase 1 og 2 udarbejdes selve designet.

Undervejs afholder vi igen forskellige feedbacksessioner, så vi løbende er sikre på at få inkorporeret dine input og kommentarer.

I projektplanlægningen er der desuden indregnet tid til, at du kan reflektere, mærke efter og måske sove på det en gang eller to*

*det konkrete forløb afhænger af og er tilpasset, hvad du får lavet (hjemmeside/webshop, branding, logo, grafisk design osv)

Fase 4.- Lancering

Klar til at vise dit nye univers frem

Med designet på plads, er vi nu klar til den sidste fase af projektet: lanceringen. 

Sammen lægger vi en plan for offentliggørelsen af dit nye udtryk. Har du brug for yderligere hjælp til at lancere din nye hjemmeside, brandidentitet el. andet, tager vi en snak om mulighederne.

Efter lanceringen bliver du klædt godt på til at arbejde videre selv med 1:1 undervisning samt forskellige guides*

*det konkrete forløb afhænger af og er tilpasset, hvad du får lavet (hjemmeside/webshop, branding, logo, grafisk design osv)