Kundeprojekt
Penorama
Balancen mellem kreativitet og corporate klasse
Penorama, en dynamisk og kreativ virksomhed der tilbyder grafisk facilitering for store coorporate virksomheder. Virksomheden stod over for en udfordring: At forene det kreative udtryk, som var selve kernen i servicen med en professionel og troværdig profil, som kunne appellere til deres corporate kunder, herunder store aktører som Novo Nordisk.
For at imødekomme dette behov valgte Penorama at gennemgå en rebranding, hvor målet var at skabe en ny visuel identitet, der kunne balancere mellem kreativitet og corporate troværdighed.
Formålet med rebrandingen var at skabe en visuel identitet og hjemmeside, der tydeligt kommunikerede Penoramas grafiske ydelser og unikke kreative ånd, samtidig med at den udstrålede professionalisme overfor corporate kunder.
Målet var at finde balancen mellem kreativitet og corporate troværdighed for at styrke Penoramas markedsposition og tiltrække flere kunder.
Services:
- Webdesign
- Branding
Resultatet
Rebranding-processen resulterede i en visuel identitet, der på elegant vis balancerede mellem kreativitet og professionalisme.
Den nye hjemmeside og grafiske profil har gjort det nemt for potentielle kunder at forstå, hvad Penorama tilbyder, og skaber samtidig en stærk og tillidsvækkende appel til det corporate segment.
Designet er blevet mere fokuseret og målrettet, hvilket i højere grad appelerer til den størrelse virksomhed, der kendetegner målgruppen. Det nye udtryk har ikke kun styrket Penoramas position som en seriøs aktør inden for grafisk facilitering, men har også åbnet dørene yderligere for nye samarbejdsmuligheder og kunder i den ønskede målgruppe.
Resultatet
Rebranding-processen resulterede i en visuel identitet, der på elegant vis balancerede mellem kreativitet og professionalisme.
Den nye hjemmeside og grafiske profil har gjort det nemt for potentielle kunder at forstå, hvad Penorama tilbyder, og skaber samtidig en stærk og tillidsvækkende appel til det corporate segment.
Designet er blevet mere fokuseret og målrettet, hvilket i højere grad appelerer til den størrelse virksomhed, der kendetegner målgruppen. Det nye udtryk har ikke kun styrket Penoramas position som en seriøs aktør inden for grafisk facilitering, men har også åbnet dørene yderligere for nye samarbejdsmuligheder og kunder i den ønskede målgruppe.
Se hvem jeg ellers har hjulpet
Gennem de snart 5 år, jeg har arbejdet som selvstændig, har jeg haft fornøjelsen af at samarbejde med knap 100 forskellige virksomheder om alt fra hjemmeside/webshop til branding, markedsføring og grafisk design.
Her kan du se et udvalg af mine seneste projekter og lade dig inspirere.