Services:

Balancen mellem kreativitet og corporate klasse

Penorama, en dynamisk og kreativ virksomhed der tilbyder grafisk facilitering for store coorporate virksomheder. Virksomheden stod over for en udfordring: At forene det kreative udtryk, som var selve kernen i servicen med en professionel og troværdig profil, som kunne appellere til deres coorporate kunder, herunder store aktører som Novo Nordisk.

Formålet med rebrandingen var at skabe en visuel identitet og hjemmeside, der tydeligt kommunikerede Penoramas grafiske ydelser og unikke kreative ånd, samtidig med at den udstrålede professionalisme overfor corporate kunder.

Målet var at finde balancen mellem kreativitet og corporate ´ troværdighed for at styrke Penoramas markedsposition og tiltrække flere kunder.

Er du også klar til et brand og en hjemmeside, der arbejder for dig 24/7?

Sådan! Du er tilmeldt!

Skal vi ikke også conntecte? 👇

Bare rolig!
Du behøver ikke starte forfra!

Styrk dit brand i 5 enkle trin

Trænger dit brand til et frisk pust, men du ORKER ikke at starte forfra? No worries!

Hent min E-bog, hvor du får 5 lette trin til at styrke dit brand allerede fra dag 1!

Sådan! 1 stk. e-bog er på vej til dig!

Den plejer at lande det rigtige sted, men hvis ikke den dukker op med det samme, så tjek gerne lige spam.

Rigtig god fornøjelse ☺️