Kundeprojekt
O'llai
I forbindelse med opstarten af et nyt brand inden for plejeprodukter og interiør, der udelukkende bruger naturlige ingredienser, skulle O’llai have designe et logo og en webshop, der kunne afspejle brandets kerneværdier og differentiere det fra konkurrenterne.
Som et nyt brand i et konkurrencepræget marked var det afgørende for O’llai at skabe et visuelt udtryk, der kunne appellere til målgruppen og formidle brandets unikke proposition om naturlig skønhed og kvalitet.
Med ønsket om at skabe et univers af kvalitetsprodukter fremstillet af naturlige ingredienser uden skadelig kemi, var det vigtigt at få rammesat problemet og finde en kreativ løsning, der kunne manifestere denne vision på en autentisk og tiltalende måde.
Designet tog udgangspunkt i temaet om det naturlige. Stilen blev derfor en harmonisk blanding af organiske former og minimalisme, hvilket skabte et udtryk, der afspejlede Ollais vision om at skabe et univers af kvalitetsprodukter fremstillet af naturlige ingredienser uden skadelig kemi.
Services:
- Logodesign
- Webdesign & udvikling af webshop
Resultatet
Det nye logo og udtrykket på webshoppen blev en succesfuld manifestation af O’llais værdier og vision. Alt i alt blev resultatet en indbydende og troværdig onlineplatform, der appellerede til målgruppen og tydeligt kommunikerede brandets budskab om naturlig skønhed og kvalitet.
Det samlede udtryk gav Ollai mulighed for at differentiere sig fra konkurrenterne og styrke brandets position som en pålidelig leverandør af naturlige plejeprodukter og interiør.
Resultatet
Det nye logo og udtrykket på webshoppen blev en succesfuld manifestation af O’llais værdier og vision. Alt i alt blev resultatet en indbydende og troværdig onlineplatform, der appellerede til målgruppen og tydeligt kommunikerede brandets budskab om naturlig skønhed og kvalitet.
Det samlede udtryk gav Ollai mulighed for at differentiere sig fra konkurrenterne og styrke brandets position som en pålidelig leverandør af naturlige plejeprodukter og interiør.