Kundeprojekt
Elicitor
Dét du tror, er din største svaghed, er sandsynligvis dit brands største styrke!
"Da vi snakkede sammen første gang, følte jeg mig, som en stor undskyldning for mig selv"
Maria kontaktede mig, fordi hun var i processen med at starte sin virksomhed. Maria ville lave workshops og teambuilding, men hun havde en lille stemme i baghovedet, som nagede:
“Min baggrund er jo egentlig indenfor science – hvis folk ved det, hvorfor skulle de så tro på, at jeg er den rette til at skabe forandring i deres organisation med teambuilding og workshops?”
Mit svar: “Okay lad os lige vende bøtten på hovedet! Hvad nu hvis, vi går all in på science i stedet for at skubbe det ind under gulvtæppet? Hvad nu hvis, vi laver et brand, der taler PRÆCIS til folk indenfor science, der har brug for teambuilding og workshops?”
Så vi gik i gang og:
- Skiftede navn på virksomheden fra “Play with intent” til “Elicitor”, et fagterm indenfor videnskaben, som nogenlunde kan beskrives som en slags “fremkaldervæske” – Marias ultimative funktion for de virksomheder, hun arbejder sammen med
- Designede en visuel identitet med tydelige grafiske referencer til science
- Designede et logo med et “flydende” element, som igen refererede til “fremkaldervæsken”.
Klip til den første måned efter Maria lancerede sit nye brand og hjemmeside:
"Jeg har booket mine første 3 workshops hos store virksomheder indenfor science! Da vi snakkede sammen første gang, følte jeg mig som en stor undskyldning for mig selv. Nu står jeg så stærkt i det, jeg tilbyder og jeg mærker, at min målgruppe 100% forstår, hvad jeg laver, før jeg overhovedet behøver sige noget"
Maria MånssonElicitor