Kundeprojekt
Brow Mami
Beauty-virksomheden Brow Mami ønskede et visuelt udtryk, der kunne afspejle virksomhedens dedikation til skønhed og til at forstærke og styrke kvinder. Virksomhedens brandværdier var: feminin power og et autentisk selvudtryk.
Stefanie henvendte sig for at få designet et brand og et logo, der på symbolsk vis kunne fange essensen af netop disse værdier og som tydeliggjorde brandets fokus på empowerment..
Designprocessen blev ledet af to primære inspirationskilder: det slaviske symbol Mokosh og det symbolske triple moon. Mokosh, en repræsentation af kvindelige ambitioner og styrke, tilførte logoet en dybde af historie og kulturel betydning. Samtidig indarbejdede jeg triple moon-symbolet, der symboliserer kvinders tre livsfaser: ung kvinde, mor og ældre kvinde, hvilket skabte en forbindelse til både feminin modenhed og evolution.
Det endelige logo blev formet til at være mere end blot et visuelt udtryk; det blev en kraftfuld erklæring om Brow Mamis engagement i at fremhæve kvinders styrke og unikke livsrejser.