Betingelser for websupport & klippekort

Senest opdateret: d. 24. August 2024

Klippekort

Klippekortet dækker sparring på, vejledning til eller udførelse af eksempelvis:

  • Email markedsføring
  • Content-produktion
  • Landing pages
  • Kampagner på sociale medier
  • Automatiseringer så forskellige platforme spiller sammen
  • Oprettelser af nye sider på hjemmeside
  • Redigering og opsætning på hjemmeside
  • Events
  • Grafisk Materiale (fx visitkort, templates til
  • Cana o.lign)
  • Fotografi
  • SEO
  • Blog Design
  • Design af Messestand
  • Kreativ Markedsføring
  • Brand Experience
  • M.m. – spørg endelig, hvis du har noget særligt i tankerne.

Generelle betingelser: Et klip på klippekortet svarer til en times sparring, vejledning eller udførelse af den enkelte opgave. Klippene afregnes pr. påbegyndt kvarter.

Jeg bestræber mig på at kunne påbegynde den ønskede opgave så hurtigt som muligt, men på grund af planlægning, travlhed og andre eventuelle igangværende projekter, kan der forekomme ventetid på op til en uge. Jeg opfordrer derfor til, at der informeres om opgaven i så god tid som muligt.

Der tages forbehold for ferie, sygdom og lign. omstændigheder.

Ved helt nye projekter uden forudgående samarbejde, må påberegnes et opstartsgebyr svarende til ca. 0,75 klip.

Jeg arbejder som hovedregel ikke på hverdage efter kl. 17, i weekender og på helligdage, men gør indimellem en undtagelse. I sådanne tilfældes takseres tiden dobbelt.

Klippekortet kan ikke benyttes til opstart af større projekter, som fx hjemmeside eller webshop.

Klippekortet forudbetales og timerne påbegyndes ikke, før beløbet er modtaget.

Jeg forbeholder mig ret til at ændre betingelserne til enhver tid.

Gyldighed: Klippekortets gyldighed er angivet på det enkelte klippekort og afhænger af størrelsen på klippekortet.

Returret: Der ydes ingen returret på klippekortet og ubrugte klip tilbagebetales ikke.

Websupport

Generelle Betingelser for Websupport

1. Omfang og Gyldighed: Websupporten dækker én enkelt hjemmeside ad gangen og tilbydes i forskellige niveauer, der tilpasses dine specifikke behov. Prisen beregnes individuelt baseret på den pågældende hjemmesides kompleksitet og krav. Standardpakkerne er beregnet til basis-hjemmesider på op til 8 sider, som jeg selv har designet.

 

2. Indhold i Servicepakker:

obs: det konkrete indhold varierer afhængig af den enkelte pakke eller skræddersyede aftale, som sendes forud for aftalens ikrafttrædelse.

  • Regelmæssig kontrol af hjemmesidens funktionalitet.
  • Månedlig opdatering af plugins, temaer og systemer.
  • Oprettelse af ekstra e-mails, inklusive videresendelser, tilknyttet hjemmesiden.
  • Løbende support og teknisk sparring (kun tilgængelig i udvidede pakker).
  • Mindre justeringer i design og indhold samt SEO-optimering efter aftale (kun tilgængelig i udvidede pakker).
  • Andre ydelser som er aftalt særskilt.

3. Bindingsperiode: Serviceabonnementer er underlagt en bindingsperiode, der varierer afhængigt af den valgte pakke. Efter bindingsperioden fortsætter abonnementet automatisk medmindre det opsiges mindst løbende måned + 30 dage inden næste betalingsdag.

 

4. Arbejdsforløb: Opgaver påbegyndes hurtigst muligt, men der kan forekomme ventetid på op til 3 dage grundet planlægning, travlhed og igangværende projekter. Kunder opfordres til at melde opgaver i god tid. Købes supportpakker med akut support, sammensætter kan der forventes support indenfor 2 timer på hverdage indenfor normal åbningstid og 4 timer udenfor normal åbningstid og i weekender. Ved køb af pakker med akut support tilsendtes direkte hovednummer til akut opståede problematikker. Ved akut support tages forbehold for forhold, fejl o.lign. samt  svartid for tredjeparts systemer eller plugins.

 

5. Forbehold: Der tages forbehold for ferie, sygdom og lignende omstændigheder. Jeg forbeholder mig ret til at ændre betingelserne til enhver tid.

 

6. Betaling: Websupport forudbetales, og arbejdet påbegyndes ikke, før beløbet er modtaget.

 

7. Ansvarsfraskrivelse: Ström Studio ApS indestår ikke for fejl og mangler i eller forårsaget af tredjeparts plugins eller systemer. Leverandørens økonomiske ansvar, uanset dets art, kan i dets helhed ikke udgøre mere end samlet kr. 1500

8. Opsigelse: Websupport-abonnementet fortsætter automatisk efter bindingsperioden, medmindre det opsiges løbende måned + 30 dage inden næste betalingsdag.

9. Returret: Der ydes ingen returret på websupport.

10. Pakken “Øg din sikkerhed”: Med denne pakke øger du din sides modstandsdygtighed overfor hackerangreb. Dog gives der ingen garanti for fuldstændig beskyttelse mod angreb, og der ydes derfor ingen garanti for, at sådanne angreb kan forhindres.

Abonnementsbetingelser

Senest opdateret: d. 17. april 2024

Generelt
Ström Studio ApS stiller et abonnement baseret online tjeneste til rådighed på https://online.stromstudio.dk/. Vilkårene er gældende mellem den enkelte bruger og Ström Studio ApS.

Disse vilkår og betingelser for brug gælder for aftaler mellem Ström Studio ApS og én fysisk person (herefter “Brugeren”) vedrørende Tjenesten. Kun personer, der er 18 år eller ældre og bor i Danmark, kan indgå en aftale med Ström Studio ApS vedrørende Tjenesten.

Disse Betingelser udgør samlet den aftale, der er gældende mellem Brugeren og Ström Studio ApS.

For at få adgang til Tjenesten, skal Brugeren læse og acceptere handelsbetingelserne.

Ydelsens omfang
Tjenesten giver Brugeren adgang til Ström Studio ApS’s tjenester bestemt ved bestilling.

Adgang til tjenesten
Brugeren skal for at få adgang til Tjenesten registrere en brugerkonto på portalen.

Registrering og brugeradgang
Brugeren er ansvarlig for at sikre, at de angivne oplysninger er korrekte på registreringstidspunktet. Ved registrering må Brugeren kun give oplysninger vedrørende egne betalings- og kreditkort.

Ved registrering skal Brugeren angive et brugernavn og et password (herefter “Login Oplysninger”). Brugerens Login Oplysninger er personlige og må ikke bruges af andre med mindre andet er anført på produktet.

Brugeren skal opbevare Login Oplysningerne på et sikkert sted, således at andre ikke kan få uberettiget adgang til dem. Brugeren er ansvarlig for al brug af sin brugerkonto.

Hvis Brugeren får mistanke om ulovlig brug af Brugerens Login Oplysninger, skal Brugeren omgående underrette Ström Studio ApS samt ændre sit password.

Gebyrer og Betaling
Gebyrer for brug af Tjenesten skal betales i henhold til den til enhver tid gældende prisliste, der er tilgængelig på hjemmesiden.

Betaling for abonnementet sker forud hver d. 1. i måneden på nær første betaling, som foretages den dato man opretter abonnementet og er gældende for den pågældende måned. Efterfølgende betalinger vil ske d. 1. i måneden og være forud.

Brugeren skal udføre betalingen for abonnementet via de af Ström Studio ApS tilbudte betalingsmidler på hjemmesiden. Brugeren forpligter sig til at underskrive de nødvendige dokumenter, og til ved hver betalingsdato at have tilstrækkelige midler til betaling tilgængelige via det valgte betalingsmiddel.

Tilpasninger og ændringer
Ström Studio ApS forbeholder sig retten til at ændre gebyret og andre betingelser for Tjenesten. Ændringen skal meddeles til Brugeren senest tredive (30) dage inden ændringen træder i kraft. I tilfælde af sådanne ændringer er Brugeren berettiget til at opsige abonnementet med virkning fra den dag, hvor ændringen træder i kraft. Hvis Brugeren ikke opsiger abonnementet før ændringen træder i kraft, skal det betragtes som accept af ændringen. Ændringer, der er til åbenbar fordel for Brugeren, gælder med det samme uden opsigelsesret for Brugeren.

Opsigelse af abonnement
Opsigelse af Tjenesten kan ske ved udgang af betalings-perioden på 1 måned fra seneste betaling. For at opsige sin aftale skal man kontakte Ström Studio ApS via kontakt@stromstudio.dk.

Betaling
Ström Studio ApS modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Abonnementer bliver trukket med det samme, da aftalen oprettes idet betalingen gennemføres.

Reservation af beløb gældende for fysiske varer
Ved anvendelse af betalingskort, debit såvel som kredit, sker en reservation af det beløb der handles for. Dette beløb er reserveret indtil webshoppen, har behandlet og afsendt din ordre. Når ordren er afsendt, hæves pengene på kontoen. Reservationstiden afhænger af produktet/ydelsen.

Autorisering på debitkort for fysiske varer
Ved debit kort, vil du kunne se at pengene er reserveret på din konto og at dit rådighedsbeløb vil her stå som værende mindre. Annullerer du eller webshoppen efterfølgende din ordre, så kan webshoppen ikke hæve pengene, men reservationen vil fortsat gælde i en periode. Bemærk at kun din bank (eller kortudsteder) vil kunne ophæve reservationen.

Autorisering på kreditkort ved fysiske varer
Pengene vil først hæves fra din konto og fremgå af dit overblik når webshoppen behandler og hæver betalingen for din ordre

Alle beløb på hjemmesiden er eksklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

Ström Studio ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Ström Studio ApS’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Fortrydelsesret
Der gives ikke fortrydelsesret på varer købt i vores webshop da varen er af sådan art, at der i henhold til dansk lovgivning ikke kan eller bør ydes returret.

Læs mere på forbrugerombudsmandens hjemmeside.

Reklamationsret
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Ström Studio ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Ström Studio ApS indestår ikke for fejl og mangler i eller forårsaget af tredjeparts plugins eller systemer.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Ström Studio ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Ström Studio ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Ström Studio ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Ström Studio ApS er: Rebekka Hellstrøm-Melander

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Ström Studio ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kontakt@stromstudio.dk.

Cookies
På https://online.stromstudio.dk/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://online.stromstudio.dk/, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Ström Studio ApS’s hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.


Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage m betale et gebyr for at få klagen behandlet.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:
http://ec.europa.eu/odr

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kontakt@stromstudio.dk

Sådan! Du er tilmeldt!

Jeg glæder mig til at dele de nyeste opdateringer om Elementor, konkrete tricks til konverteringsoptimering, nyttig viden om branding og meget mere.
– Vi mailes ved!

Indtil da vil jeg invitere dig til at connecte med mig Instagram eller LinkedIn eller gå på opdagelse på min Pinterest.